ثانیه به ثانیه با اخبار پرسپولیس
به زنبوره گفتن میتونی تو 10 دقیقه 3 تا گل بخوری؟گفت:مگه من استقلالم
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 1201
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

افزايش آمار بازديد
پرسپوليس پيشنهاد خوب بدهد قبول مي‌كنم



الان اولويتم ماندن در ليگ امارات است و بايد با مسوولان الوصل صحبت كنم در ضمن 2 پيشنهاد خوب ديگر هم از تيم‌هاي شهر دبي دارم

محمدرضا خلعتبري مهاجم ايراني باشگاه الوصل امارات يكي از بازيكنان مورد نظر مصطفي دنيزلي است و همين باعث شده تا مسوولان باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب اين بازيكن ملي‌پوش باشند.

گفته مي‌شود مسوولان پرسپوليس در روزهاي اخير چندبار با خلعتبري مذاكره كرده‌اند و حتي طرفين جلسه‌اي هم در امارات داشتند ولي خلعتبري همچنان اين موضوع را تكذيب مي‌كند. او با اشاره به اين موضوع به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«‌ من چند روز پيش در مصاحبه با شما گفتم كه به هيچ عنوان رويانيان و ديگر مسوولان پرسپوليس را نديدم و اين اخبار دروغ محض است.»

خلعتبري ادامه مي‌دهد:« پرسپوليسي‌ها هيچ تماس يا ملاقات حضوري با من نداشته‌اند و فقط با مديربرنامه‌هايم صحبت كرده‌اند. من عادت ندارم قبل از اينكه قراردادم تمام نشود، با تيم ديگري مذاكره كنم. الان با الوصل درگير بازي‌هاي جام خليج فارس هستم و بعد از پايان اين بازي‌ها تصميم‌گيري خواهم كرد.»

او در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« الان اولويتم ماندن در ليگ امارات است و بايد با مسوولان الوصل صحبت كنم در ضمن 2 پيشنهاد خوب ديگر هم از تيم‌هاي شهر دبي دارم كه آنها را هم بررسي خواهم كرد.»

خلعتبري در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان حضورت در پرسپوليس وجود ندارد تأكيد مي‌كند:« من اين حرف را نزدم. پرسپوليس يكي از بزرگترين تيم‌هاي ايران است و اگر پيشنهاد خوب بدهد به اين تيم مي‌روم. با اين حال من هنوز با مسوولان اين باشگاه مذاكره رسمي نداشته‌ام ولي اگر بخواهند حاضرم با آنها مذاكره كنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,و در ساعت : 22:16 - نویسنده : FARHAD |
آخرین مطالب :
درباره
به بزرگترین وبلاگ هواداران پرسپولیس خوش آمدید
مسئولان
دوستان
متفاوت ترین سابت عاشقانهتبادل لینک با همه درج آگهی رایگانردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرمزته و آدرس perspolisgoal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوندهای روزانه
درباره قالب
نام قالب : پرسپولیس
طراح قالب :جاوا استت
به قدرت : بلاگفا

http://20uploads.com/images/1390/khordad/stat-logo.gif

Copyright © 2010 All Rights Reserved by perspolisgoal.Blogfa.com